Pro Persona Jeugd Branding

Pro Persona
Om de afdeling van Pro Persona Jeugd te branden en naamsbekend te maken maakten we een film waarin we niet de afdeling, maar de jeugd centraal stelden. We hebben het verhaal van een meisje met depressie verteld in een korte film die in kleine fragmenten leraren, sportcoaches, huisartsen en ouders aanspreekt. De fragmenten van één dag in het leven van Kim roepen associaties op met alledaagse situaties maar geven hints van een groter onderliggend verhaal. Wanneer de kijker de hele film bekijkt begrijpt hij dat Kim diep in de problemen zit.

Klaar om met ons te werken?

Wil je meer weten? Check de nieuwsbrief

Je inzending is met succes verzonden
Er ging iets mis, probeer het nog eens of mail naar info@doksontwerpburo.nl voor meer informatie

Teruggebeld worden? Geen probleem

Je inzending is met succes verzonden
Er ging iets mis, probeer het nog eens of mail naar info@doksontwerpburo.nl voor meer informatie

We helpen je verder

OntwerpwoordenboekEen website ontwikkelen: hoe werkt dat?Social media services